Informing the Players

Go down

Informing the Players

Post  Meep on Sun Feb 20, 2011 11:43 pm

Between the hours of 9:30-still going on a melicious attack on meeperscapes database and hosting site was made in the attempt they sadly exceeded and deleted the hole meeperscape site in attempt we are bring it back slowly and it will not be completely up til tommorow. Meeperscape's database was hacked but Before i think i was able to shut it down. So i do not know if the source was deleted on the occaison it is, i am sorry to inform you guys will be rolled back to when you guys started playing again this is a terrible thing for me to inform you of this but i feel shame in letting my site get thrown around like this and im sick of it meeperscape will be back to normal and even better within this week and expect the server to get coded and advanced the crap out of i strive to be the best and i wont stop until i am just you wait this site will be the number one bigger then runescape if you guys keep supporting us. In best regards Owner Meep
avatar
Meep
Admin

Posts : 29
Join date : 2011-01-12
Age : 38
Location : California SoCal

View user profile

Back to top Go down

Re: Informing the Players

Post  Aquadian on Mon Feb 21, 2011 12:14 am

I'll do whatever I can to help, Meep, just ask.
And btw I uploaded many more client pictures, I'll do the best I can to support the site. Sad

Aquadian

Posts : 10
Join date : 2011-02-20
Age : 24

View user profile

Back to top Go down

Re: Informing the Players

Post  giovanig on Mon Feb 21, 2011 8:12 am

If you need any help at all Meep, just email me at germanbowlingboy@aol.com. I will do everything I can to help out with this.

giovanig

Posts : 31
Join date : 2011-02-20
Age : 26
Location : Pensacola, Florida

View user profile

Back to top Go down

Re: Informing the Players

Post  FATAL on Mon Feb 21, 2011 8:17 am

Who did it? Dam cunts!!! Lol…

FATAL

Posts : 45
Join date : 2011-01-13
Age : 25
Location : ohio

View user profile

Back to top Go down

Re: Informing the Players

Post  giovanig on Mon Feb 21, 2011 8:21 am

Haha. My sentiments exactly FATAL. Smile

giovanig

Posts : 31
Join date : 2011-02-20
Age : 26
Location : Pensacola, Florida

View user profile

Back to top Go down

Ill help too

Post  Wes The Nes on Mon Feb 21, 2011 8:32 am

ill help too with anything you need meep
avatar
Wes The Nes

Posts : 40
Join date : 2011-02-09
Age : 21

View user profile

Back to top Go down

Re: Informing the Players

Post  Aquadian on Mon Feb 21, 2011 9:52 am

wow i posted my like 5 minutes after Meep posted and everyone after just posted pretty much the same thing... Very Happy

...except for FATAL, cause hes awesome XD

Aquadian

Posts : 10
Join date : 2011-02-20
Age : 24

View user profile

Back to top Go down

Re: Informing the Players

Post  giovanig on Mon Feb 21, 2011 11:47 am

Lol. That's cause we all are wanting to see this server goes as far as possible Smile

giovanig

Posts : 31
Join date : 2011-02-20
Age : 26
Location : Pensacola, Florida

View user profile

Back to top Go down

Re: Informing the Players

Post  Wes The Nes on Mon Feb 21, 2011 12:16 pm

that is completely true but when meep finds out who did this shit they're gonna wish they didnt do that
avatar
Wes The Nes

Posts : 40
Join date : 2011-02-09
Age : 21

View user profile

Back to top Go down

Re: Informing the Players

Post  giovanig on Mon Feb 21, 2011 12:30 pm

They better hope I don't find out who it is, not that hard to make somebodies computer crash beyond repair.

giovanig

Posts : 31
Join date : 2011-02-20
Age : 26
Location : Pensacola, Florida

View user profile

Back to top Go down

Re: Informing the Players

Post  Wes The Nes on Mon Feb 21, 2011 12:39 pm

true very very true
avatar
Wes The Nes

Posts : 40
Join date : 2011-02-09
Age : 21

View user profile

Back to top Go down

hmm

Post  pascals123 on Mon Feb 21, 2011 2:21 pm

ok well im not a cunt and i dont copy... and i dont suck up sooo...
i hope you get the server back but we CANT and i repeat CANT help you unless we all had access to you dedi or now vpn

pascals123

Posts : 31
Join date : 2011-01-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Informing the Players

Post  giovanig on Mon Feb 21, 2011 2:22 pm

Um, there are other ways to help him btw.

giovanig

Posts : 31
Join date : 2011-02-20
Age : 26
Location : Pensacola, Florida

View user profile

Back to top Go down

pascals you dumbass

Post  Wes The Nes on Mon Feb 21, 2011 2:32 pm

you dont need access to the dedi or vpn to help
avatar
Wes The Nes

Posts : 40
Join date : 2011-02-09
Age : 21

View user profile

Back to top Go down

Re: Informing the Players

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum